ndomain logo
Het grote PC-problemen topic

821

Ga naar boven

Monday, 30 August 2010, 0:00

nee want ik heb itunes dus eraf gegooid... waardoor windows m als schijf herkent en niet als iets dat bij itunes hoort.

Pepijn

Alpha and Omega

822

Ga naar boven

Thursday, 2 September 2010, 11:04

ik haat mijn laptop.
Ik doe oortjes in mijn pc, haal ze er weer uit en BAM, ik hoor geen geluid door de speakers (ingebouwde) meer. Oortjes broke my speakers?

823

Ga naar boven

Thursday, 2 September 2010, 11:07

ik haat mijn laptop.
Ik doe oortjes in mijn pc, haal ze er weer uit en BAM, ik hoor geen geluid door de speakers (ingebouwde) meer. Oortjes broke my speakers?

Is niet echt mogelijk, het is meer dat je OS (windows?) niet terug switcht naar je speakers.
Heb je meer info?
-Welk besturingssyteem?
-Laptop of Desktop?
-Geluidskaart?

824

Ga naar boven

Thursday, 2 September 2010, 12:19

Zier er naar uit dat mn probleem is opgelost =o
Gister drukte ik snel op 'herstellen' voordat ie crashte... En wonderbaarlijk genoeg deed ie het. Ik kreeg ondertussen deze foutmelding http://answers.yahoo.com/question/index?…28225706AAW3doD en toen heb ik dat nummer dat problemen gaf verwijderd. Toen opnieuw geprobeerd.
Na het herstellen en synchroniseren heb ik vandaag nog eens mn ipod aan de computer gehangen, en alles ging goed.
Fingers crossed....

825

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 17:02

MSN blijft me maar uitloggen =S. Ik heb het al opnieuw geïnstalleerd en ik heb ook al meerdere virus scans uitgevoerd... Ik snap echt niet waar het aan ligt =S. Nu alweer, midden in een gesprek logt hij me uit en even later logt hij me ook weer in...

826

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 17:10

verander je wachtwoord eens

http://www.anti-acta.com/

827

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 17:16

Meen je dat? xD Ik zal het vanavond even proberen.

828

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 17:31

kan zijn dat iemand met minder goede intenties je inloggegevens heeft en spam verstuurt oid, dan moeten ze dus heel even inloggen om het te kunnen versturen zodat jij even uitgelogd wordt.
hoeft niet zo te zijn hoor, maar het is mogelijk

829

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 20:37

hmm kan zijn... krijg wel veel meer spam de laatste tijd, maar ik dacht dat dat bij de meesten zo was.

830

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 20:41

Anders kan het ook nog je bandbreedte zijn (je isp is aan het kutten; je bent keihard aan het down/uploaden; etc). Of de msn server =p En in een uiterlijk geval ook nog een firewall of router, als die bepaalde poorten/programma´s blokkeren

831

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 20:53

volgens mij zijn mijn ISP en router ook aan het kutten, kan de laatste tijd nauwelijks downloaden. Heb momenteel niks aanstaan van een download/upload. Ik heb mijn wachtwoord eens veranderd en ik ga kijken wat er gebeurt.

832

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 21:14

Het wachtwoord veranderen hielp niet =(.

833

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 21:47

Als je ISP/router loopt te kutten en je bandbreedte verdwijnt, wordt je ook uit msn getrapt.

Je kan proberen zonder je router verbinding te maken met je modem en kijken of het probleem over is en anders boze belletjes plegen naar je isp =p

834

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 21:56

volgens mij kan ik niet direct verbinding maken met mijn modem... Dus dat kan ik helaas niet testen =(. Mijn router had laatst opeens zijn IP adres veranderd zonder enige reden... Dat was ook best vreemd, en de problemen zijn sindsdien ontstaan.

835

Ga naar boven

Wednesday, 8 September 2010, 22:39

volgens mij kan ik niet direct verbinding maken met mijn modem... Dus dat kan ik helaas niet testen =(. Mijn router had laatst opeens zijn IP adres veranderd zonder enige reden... Dat was ook best vreemd, en de problemen zijn sindsdien ontstaan.

Welke ISP heb je?

En spontaan het ip-adres veranderd? Bedoel je daarmee alle vier de cijfers of alleen de d?

aaa.bbb.ccc.ddd
(bv 192.168.016.057)

836

Ga naar boven

Gisteren, 16:05

Nee alle vier, eerst was het ip adres van mijn router 192.168.0.1 (of .1.1), maar op een dag wilde ik een poort open zetten en ik kwam het menu niet in. Na tienduizenden keren proberen kreeg ik opeens een melding dat het adres veranderd was in 10.0.0.1. Echt heel vreemd. Hoe controleer ik mijn ISP?

837

Ga naar boven

Gisteren, 16:36

dat zijn interne ip adressen.
heeft niets met je ISP te maken maar eerder met je router

838

Ga naar boven

Gisteren, 20:46

Kan drie dingen betekenen:

*je router is gereset (oplossing: opnieuw instellen)
*je router is gehacked (oplossing: resetten en opnieuw instellen)
*je zit op één of andere manier op het verkeerde netwerk (juiste netwerk zoeken)

=p

839

Ga naar boven

Gisteren, 21:03

ik zit op het goede netwerk :PIk ga dit weekend maar eens kijken, inderdaad resetten en opnieuw instellen lijkt me verstandig.